حسادت - تغییر

حسادت - تغییر

حتما در مقطعی از زندگی برایتان پیش آمده که به کسی یا کسانی حسادت کرده باشید.معمولا افراد همدوره بیشتر به یکدیگر حسادت می کنند و افراد بزرگتر به کوچکترها بیشتر حسودیشان می شود.چرا فلان کس که با من همدوره بوده خانه دارد من ندارم .ماشین دارد من ندارم.تحصیلاتش بالا رفته من سر جای خودم هستم.من که از او خیلی باهوشتر، زیباتر و از خانوده ای بهتر هستم چرا فلان خنگ خدا پیشرفت کرده؟ اگر شخص مورد نظر شما شانس به خصوصی نیاورده باشد مثلا ارثی به او نرسیده باشد یا با سهمیه در مقاطع بالاتر تحصیل نکرده باشد،و در شرایط برابر بوده چرا علت را در خود نمی جویید؟منظورم چیست؟ نمیخواهم منظورم را بگویم که بروید پیشرفت کنید و از من جلو بزنیدخوب حالا این دفعه را می گویم چکار کنم همکلاسی هستید و احترامتان روی سر.

 کتاب کوچکی وجود دارد به نام چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟ از اسپنسر جانسون که البته درباره حسادت نیست.راجع به تغییر است .اینکه چرا  عده ای ازافراد تغییر می کنند و پیشرفت و عده ای دیگر ایستا می مانند و درجا میزنند،این کتاب داستان عده ای همکلاسی است که پس از سالها همدیگر را می بینند عده ای از آنها پیشرفت خوبی کرده اند و عده ای دیگر درجا زده اند...خواندش ضرری ندارد،کم حجم است و وقت شما را زیاد نمی گیرد.هم خودتان بخوانیدش و هم به دیگران معرفی اش کنید.البته اگر صلاح دیدید.



نظرات شما عزیزان:

موسوي
ساعت23:24---22 فروردين 1392
سركار خانم حسين پور بزرگوار
من قبلا اين كتاب را خوانده ام واقعا يك شاهكار است من نيز چون شما توصيه مي كنم كه دوستان عزيز يكبار اين كتاب را بخوانند مطمئنا بر خواندنش مي ارزد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 22 فروردين 1392برچسب:, ] [ 20:1 ] [ ]
[ ]